Zaświadczenie o samodzielności lokali – jak zaadaptować strych?

Dodano: 28 września 2020
Fotolia_46578927_Subscription_Monthly_XXL

Zaświadczenie o samodzielności lokalu jest dokumentem potwierdzającym, że lokal spełnia wymogi ustawy o własności lokali i może być samodzielnym lokalem mieszkalnym lub niemieszkalnym. W przypadku lokali mieszkalnych czy usługowych w nowo realizowanych inwestycjach procedura uzyskania zaświadczenia jest stosunkowo prosta. Sytuacja komplikuje się w przypadku adaptacji strychów, w starych kamienicach czy zmiana w lokalach, które już mają zaświadczenie o samodzielności.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także założyć konto testowe na 2 dni

Załóż konto testowe »

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka

wiper-pixel