Jak ustalić wartość środka trwałego i księgować nakłady związane z remontem

Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Dodano: 15 lutego 2017
Fotolia_33979655_Subscription_Monthly_XL
Pytanie: Firma poniosła znaczne nakłady na remont lokalu. Jak ustalić wartość środka trwałego po remoncie? Czy należy powiększyć wartość środka trwałego o poniesione nakłady? Jak zaksięgować poniesione nakłady (mam ok. 100 faktur zakupu) - czy można zbiorczo wpisać faktury dokumentujące poniesione wydatki?

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także wykupić dostęp jednorazowy:

PayU »
12.18 zł brutto
SMS »
12.30 zł brutto
Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i...

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka

wiper-pixel