Jak wprowadzić udogodnienia teleinformatyczne w nieruchomościach?

Katarzyna Czajkowska-Matosiuk

Autor: Katarzyna Czajkowska-Matosiuk

Dodano: 19 stycznia 2018

Informacja jest kluczowym zasobem każdej działalności biznesowej, dlatego stosowanie technologii informacyjnych (IT) przez większość kierowników firm i korporacji jest dziś kluczowym zagadnieniem. Facility Management (FM) jest częścią sektora IT. FM wspiera z zewnątrz zarządzanie i działalność operacyjną biznesu na uzgodnionych z użytkownikami (klientami) polach i poziomach organizacyjnych. Do tego celu wykorzystuje systemy informatyczne i sieci telekomunikacyjne. Facility Manager musi wykorzystywać zebrane i przetworzone informacje o specyficznym środowisku budynkowym do rozwijania i udoskonalania powszechnych udogodnień. Udogodnienia powszechne to takie, które są świadczone w celu zapewnienia potrzeb wszystkich lub znacznej części użytkowników budynku.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Możesz także wykupić dostęp jednorazowy:

PayU »
12.18 zł brutto
SMS »
12.30 zł brutto

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 5 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka

wiper-pixel