Przeczytaj, w jaki sposób zarząd powinien prowadzić korespondencję z właścicielami lokali

Dodano: 2 stycznia 2019
Fotolia_60923867_Subscription_Monthly_M

Zarząd ma obowiązek informowania właścicieli o określonych zdarzeniach, który nakłada na niego ustawa o własności lokali. Nie należy jednak go mylić z odpowiedziami na pytania właścicieli skierowanymi do zarządu. Odpowiedzi te udzielane są tylko na zasadzie zwyczaju i kultury osobistej, a nie na podstawie obowiązku prawnego.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Możesz także wykupić dostęp jednorazowy:

PayU »
12.18 zł brutto
SMS »
12.30 zł brutto

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 5 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka

wiper-pixel