Stan prawny na dzień: 15.02.2017
Pytanie: Firma poniosła znaczne nakłady na remont lokalu. Jak ustalić wartość środka trwałego po remoncie? Czy należy powiększyć wartość środka trwałego o poniesione nakłady? Jak zaksięgować poniesione nakłady (mam ok. 100 faktur zakupu) - czy można zbiorczo wpisać faktury dokumentujące poniesione wydatki?
Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!
Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.
Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:
- odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
- szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
- narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
- bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.
Katarzyna Trzpioła
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu...