Stan prawny na dzień: 15.02.2017
Pytanie:
Często zdarza się, że na terenie jednego zakładu działają różne podmioty gospodarcze, z których część posiada tylko umowy dzierżawy i nie ma uregulowanej sprawy usuwania odpadów komunalnych oraz odpadów powstających w wyniku swojej działalności biurowej (papier, zużyte tonery). Powstaje zatem pytanie, czy podmioty takie powinny posiadać odrębne umowy na odbiór swoich odpadów, czy też może istnieje inna możliwość rozwiązania tej sytuacji, np. mogą korzystać z pojemników na odpady dzierżawcy?
Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!
Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.
Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:
- odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
- szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
- narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
- bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.