Strategia finansowania kapitałami niematerialnymi. Jak dzięki know how kreować markę rzeczoznawcy

Stan prawny na dzień: 11.05.2020
kalkulator i pieniądze na wydrukach

Prezentujemy kolejny materiał w ramach cyklu artykułów, w którym wyjaśniamy i podpowiadamy, jak tworzyć i urzeczywistniać wieloetapową strategię marketingową dzięki, której rzeczoznawcy komercjalizując własne kapitały intelektualne mogą podwyższać kapitały zakładowe. Tym razem omawiamy wnoszenie przez inwestorów wartości niematerialnych i prawnych (know how) jako aportów na kapitał zakładowy spółki z o.o. Sprawdź, na co zwracać uwagę, kreując w ten sposób markę firmy rzeczoznawcy majątkowego.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także założyć konto testowe na 2 dni

Załóż konto testowe »

Zadaj pytanie prawnikowi

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka