Jak przebiega proces ewidencjonowania ulic i budynków?

Stan prawny na dzień: 25.11.2017
budynek szkoły

Ustalanie numerów porządkowych oraz prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów jest jednym z zadań gminy. Czynność ta należy do kompetencji organu wykonawczego, tj. wójta (burmistrza lub prezydenta miasta) i nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. Jednak w pisemnym zawiadomieniu właściciela nieruchomości w tej sprawie organ musi podać podstawę prawną oraz zamieścić uzasadnienie.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także założyć konto testowe na 2 dni

Załóż konto testowe »
Słowa kluczowe:
budynekewidencjaulica

Zadaj pytanie prawnikowi

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka