Strategia finansowania kapitałami niematerialnymi. Jak dzięki know how kreować markę rzeczoznawcy

Dodano: 11 maja 2020

Prezentujemy kolejny materiał w ramach cyklu artykułów, w którym wyjaśniamy i podpowiadamy, jak tworzyć i urzeczywistniać wieloetapową strategię marketingową dzięki, której rzeczoznawcy komercjalizując własne kapitały intelektualne mogą podwyższać kapitały zakładowe. Tym razem omawiamy wnoszenie przez inwestorów wartości niematerialnych i prawnych (know how) jako aportów na kapitał zakładowy spółki z o.o. Sprawdź, na co zwracać uwagę, kreując w ten sposób markę firmy rzeczoznawcy majątkowego.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także wykupić dostęp jednorazowy:

PayU »
12.18 zł brutto
SMS »
12.30 zł brutto

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka

wiper-pixel