Adres do doręczeń elektronicznych - kiedy i jak geodeta powinien go ustanowić

Stan prawny na dzień: 07.03.2022
AdobeStock_454244132

Przedsiębiorcy, w tym geodeci prowadzący działalność w różnych formach, docelowo muszą ustanowić oficjalny adres do doręczeń elektronicznych. Służyć on ma zwłaszcza do komunikacji z podmiotami publicznymi. Tego adresu nie możemy utożsamiać ze zwykłym adresem e-mail podanym do kontaktu. Warto zatem sprawdzić, kto i do kiedy powinien dopełnić odpowiednich formalności.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także założyć konto testowe na 2 dni

Załóż konto testowe »
Maciej Lipka

Maciej Lipka

Specjalista w zakresie prawa pracy, pozyskiwania dotacji i ochrony danych osobowych. Z wykształcenia prawnik. Zdobył doświadczenie, zarówno prowadząc własną działalność w zakresie pozyskiwania...

Zadaj pytanie prawnikowi

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka