Ewidencja miejscowości, ulic i adresów. Poznaj zadania gminy

Stan prawny na dzień: 29.09.2019
budynek firmy

Dla obszaru całego kraju zakłada się i prowadzi w systemie teleinformatycznym bazy danych, obejmujące zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej dotyczące, między innymi, ewidencji miejscowości, ulic i adresów. Z artykułu dowiesz się, jakie zadania ma gmina w związku z prowadzeniem ewidencji miejscowości, ulic i adresów oraz w jaki sposób nadaje się adresy nowym obiektom i zmienia istniejącym.

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także założyć konto testowe na 2 dni

Załóż konto testowe »
Michał Bursztynowicz

Michał Bursztynowicz

absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu, autor szeregu publikacji z zakresu prawa budowlanego oraz...

Zadaj pytanie prawnikowi

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka