Jak bezpiecznie udzielać mieszkańcom informacji przez telefon?

Stan prawny na dzień: 29.09.2023
67f39d08a0bdb2c785b1ed8805944f29fc47a956-original

Niektóre wspólnoty, spółdzielnie i niektórzy zarządcy mają wciąż obawy związane z udzielaniem drogą telefoniczną jakichkolwiek informacji zawierających dane osobowe. Nie zawsze te obawy znajdują potwierdzenie w praktyce. Można bowiem wprowadzić takie procedury, które pozwolą na weryfikację osób, które się z nami taką drogą kontaktują.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

  • Jakie są obawy związane z rozmowami telefonicznymi?

  • Jak RODO zabezpiecza dane osobowe?

  • Dlaczego opracowanie własnych procedur jest tak ważne?

  • Co powinny określać wewnętrzne procedury?

Uzyskaj pełen dostęp do serwisu!

Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami w prawie.

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • odpowiedzi na indywidualne pytania – będziesz mógł je zadać naszym ekspertom,
  • szkoleń wideo dla zarządców nieruchomości,
  • narzędzi (wzorów dokumentów, orzeczeń, aktów prawnych, ebooków),
  • bazy porad i odpowiedzi na pytania zarządców.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz także założyć konto testowe na 2 dni

Załóż konto testowe »
Maciej Lipka

Maciej Lipka

Specjalista w zakresie prawa pracy, pozyskiwania dotacji i ochrony danych osobowych. Z wykształcenia prawnik. Zdobył doświadczenie, zarówno prowadząc własną działalność w zakresie pozyskiwania...

Zadaj pytanie prawnikowi

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »

Możesz nam zaufać:

Przetestuj serwis PrawoNieruchomosci24.pl przez 2 dni za DARMOZałóż konto testowe

x
Sprawdź inne nasze serwisy
Portal FK www.ewiedzafk.pl www.eserwisksiegowego.pl www.portaloswiatowy.pl Portal BHP Portal ZP www.eprawobudowlane.pl

Portal Nieruchomości Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone Wiedza i Praktyka