Pytanie: W trakcie przeglądu stanowisk pracy po byłych pracownikach naszego biura zauważyliśmy wiele danych osobowych, które nie są nam do niczego potrzebne. Przykładowo, posiadamy wiadomości e-mail od osób, z którymi nie współpracowaliśmy, a byli pracownicy nie odpowiadali na ich wiadomości. Wiadomości zawierają imię i nazwisko, adres e-mail, a czasem także dodatkowe informacje o posiadanych nieruchomościach. Mamy też trochę starej, nieniszczonej dokumentacji papierowej (np. notatki zawierające dane osobowe). Jak należy postępować z takimi danymi?
Załóż konto:
Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:
Mam już dostęp ?
Co wybudujesz bez pozwolenia po 1 kwietnia 2024? »
ZMIANY W PRAWIE BUDOWLANYM 2024 »
Ważne zmiany w prawie budowlanym 2024. Co nas czeka od 1 kwietnia 2024 r.? »
Nowe przepisy w sprawie warunków technicznych dla budynków i ich usytuowania już od 1 kwietnia 2024 r. »
Mikrokawalerki i apartamenty w 2024 roku – jak nowe przepisy wpłyną na rynek nieruchomości? »
Możesz nam zaufać: